Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    Turbo - 225 hv 3K K04-01 -päivitys

    Valmistaja: Quality - Low cost
    Päivitä turbo 1.8T 20V 150 / 180hv. Sopii AUDI / VW / SEAT / SKODA poikittaismoottorilla. Jopa 225 hv.
    SKU: 1.00306.04-TC022

    Saatavuus Loppunut varastosta - jälkitilauksesta ja lähetetään, kun niitä on varastossa.

    Numero matkalla kotiin toimittajalta: 5
    Oletettu toimituspäivä: september 07, 2024
    Vanha hinta: €596,60 sis. verot
    €402,20 sis. verot
    i h

    Päivitys turbo - 1.8T 20V 225 hv.

    Päivitä turbo 1.8T 20V 150 / 180hv

    Tämä turbo sopii AUDI / VW / SEAT / SKODA poikittaismoottorilla.

    Turbo sopii täydellisesti - vuosi 2001 pitää hieman säätää imupuolella (ilmansuodattimen puolella)

    Suosittelemme myös suurempaa pakokaasua ja välijäähdytintä, jos haluat lisää hevosvoimia.

    Auto tulee hakea tämän turbon asennuksen jälkeen.

    Tämä turbo ei ole alkuperäinen KKK.

    OEM-osanumero: K04 53049500001


    Turbo sopii seuraaviin autoihin:

    - Audi A3 1.8T moottorikoodi: AGU,ALN,ARZ,APP,AUQ,AQA,AJQ

    - Seat Leon 1.8T moottorikoodi: JAE,AWP,AUM,AWU,AWV,BKF,BNU

    - Golf 4 1.8T moottorikoodi: AGU,ARZ,AQA,AWP,AUM,AWU,AWV,BKF,BNU,JAE

    Muista, että N75-venttiili muuttuu usein hitaaksi eikä pysty pysymään ahtopaineen säädön perässä, kun päivitysturbo on asennettu ja auto on siruviritetty. Voidaan selvästi suositella tämän vaihtamista.

    Suosittelemme vaihtamaan seuraavat asiat, kun asennat uuden turboahtimen:

    Moottoriöljy ja öljynsuodatin - Uusi moottoriöljy ja öljynsuodatin ovat erittäin hyviä pitkän käyttöiän kannalta
    Asennussarja - Pultit ja tiivisteet turboahtimeen
    Suuren virtauksen turbo-jakotukki - Turbo-jakotukki 35 % suuremmilla kanavilla
    Jakotukin tiiviste - Moottorin ja turbosarjan välinen tiiviste
    Tukipultit - Jakotukin tappipultit ovat usein erittäin ruosteisia
    N75 venttiili - Usein huono, kun ne ovat vanhoja

    Tällä imuputkella turbo on plug and play.

    *
    *
    *