Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    Nissan RB26 viritysopas

    Opas RB26-moottorin viritykseen

    Pyrimme auttamaan ihmisiä moottorin virittämisessä mahdollisimman hyvin. Olemme yrittäneet kirjoittaa tänne asioista, jotka voivat mennä pieleen, mutta jotka voidaan ratkaista suhteellisen helposti. Yritämme olla omahyväisiä ja sitten näyttää sinulle helpon ja halvan tavan saada lisää hv. pois moottorista haluamallasi tavalla. Jos haluat tietää jotain, jota ei ole tässä oppaassa, kirjoita meille, jotta meillä on mahdollisuus selvittää ja kirjoittaa se oppaaseen.

    RB26-moottori esiteltiin ensimmäisen kerran vuonna 1986 Nissan Skyline GT-R R32- ja Nissan GTR R33 -malleissa

    Moottoria on käytetty monissa muissa autoissa, kuten Nissan 30ZX, Nissan 350Z, Infiniti GT35.
    RB26DET:ssä on 73,7 mm. iskun pituus. Puristussuhde on 8,5:1. Sylinterinkansi on valmistettu alumiinista ja siinä on 24 venttiiliä ulos venttiiliohjauksesta.
    Sytytysjärjestys on 1-5-3-6-2-4

    Alkuperäinen nokka-akseli on 240/236 astetta ja 8,58/8,25 mm. hissit ja mekaaniset hissit. Imuventtiilit ovat 34,5 mm. Poistoventtiilit ovat 30 mm. Imujärjestelmät on valmistettu kaasuläppäkappaleista, jotka ovat 45 mm.

    Alkuperäisiä turboahtimia on 2kpl. Garrett M24 keraamisilla turbiinipyörillä. Jotka toimivat 0,7 baarin ahtopaineella.
    Nissan Skyline GT-R34 on 2 kpl. Garret M24 turboahdin keraamisilla laakereilla.

    Bensasuuttimet ovat 444 cc/min.

    Kaikki tämä antaa 280 hv. 6800 rpm. ja 353 NM 4400 kierroksella.

    RB26-moottorin heikkoudet ja ongelmat

    Varhaisissa RB26DETT:issä (Nissan Skyline GT-R R32) on tehottomia öljypumppuja - Tässä voi olla edullista käyttää RB26DETT N1:n öljypumppua.

    Rajoitus sylinterin kannessa - Ylimääräinen letku sylinterin kannesta pohjasäiliöön (lisätietoa tulossa)

    Sytytyspuolat voivat vaurioitua ja aiheuttaa sytytyskatkoja, joten ne on vaihdettava.

    Keraamisilla turbiinipyörillä varustetut turboahtimet eivät kestä yli 0,9 baarin latauspainetta - Ne "räjähtävät" liian suurella kuormituksella.

     

    Teho alkuperäisillä turboilla

    Alkuperäisillä putkilatureilla voit ajaa keraamisilla turboilla, joiden latauspaine on jopa 0,9 bar. 0,9 baarin ahtopaineella voit odottaa noin 330 hv. pyörillä, joka antaa 402 metriä korkealla 12 sekunnissa. Tällä asetuksella sinun on vaihdettava tai vaihdettava öljypumppu, asennettava Bosch 044 -polttoainepumppu, 550 cc/min polttoainesuuttimet, tehostuksen säädin ahtopaineen vakaaseen ohjaamiseen, 3" pakoputki.

    Turbokiinnitys merkkiturbolla

    Jos haluat paljon tehoa moottorista, voi olla hyvä idea vaihtaa järjestelmään, jossa on yksi turbo. Apexi Power Meillä on turbo-jakosarjat, turbo ja kaikki mitä tarvitset.

    RB26DETT turbo-jakotukki - Päivitä turbojakosarjat T4-laipalla ja ulkoisella hukkaventtiilillä

    GT4294 turbo - Turboahdin teholle jopa 850 hv. joka sopii turbon jakoputkeen

    Ulkoinen hukkaventtiili - Ulkoinen hukkaventtiili tarvitaan, kun on asennettu suuri turboahdin

    Öljyletkusarja - Öljyletku turboahtimelle ja turbon paluuletkulle

    Turbon vesijäähdytys - Turboahtimen hyvä jäähdytys on tärkeää raskaassa kuormituksessa

    Downpipe - Valmistamme erikoisosia ja syöksyputkia tilauksesta - Ota yhteyttä

     

    Imusarja ja välijäähdytinjärjestelmä

    Jos haluat päivittää imujärjestelmän, meillä on uskomattoman korkealaatuinen imusarja ja välijäähdytinsarja. Imusarjamme asennuksella saat paremman virtauksen, koska suppilot on asennettu jakosarjan sisään, saat myös moottoritilan, joka näyttää todella hyvältä.

    Suorituskyky virheetön RB26DETT:lle - uskomattoman korkealaatuinen imusarja, joka sisältää kaasun ja suutinsillan

    Välijäähdytinsarja Nissanille - Välijäähdytinsarja monille automerkeille, mukaan lukien Nissan

    Öljynjäähdytin ja alumiinijäähdytin

    Moottorin todella hyvä jäähdytys on erittäin tärkeää, jos työnnät autoa radalla tai kadulla. Meillä on termostaatilla varustettu öljynjäähdytin, jotta öljy lämpenee ennen kuin se pääsee ulos öljynjäähdyttimeen. Meillä on yleiskäyttöiset öljynjäähdyttimet, jotka voidaan helposti sovittaa Nissan RB26:een erikokoisilla elementeillä. Jos joudut vaihtamaan alumiinijäähdyttimeen, jolla on todella hyvä jäähdytysteho, meiltä myös tämä todella edulliseen hintaan.

    Yleisöljynjäähdytin - Moottoriöljyn jäähdytys oikeaan hintaan

    Alumiininen jäähdytin – todella hyvälaatuinen alumiinijäähdytin

    Suorituskykyinen pakojärjestelmä ja etuputki

    Jos sinulla on RB26-moottori, on mahdollista, että joudut tekemään 600 hv. iso. - Suosittelemme 3":n pakokaasua 500 hv asti ja sen yli 3½" kilpapakoputkea. Voi olla helppoa rakentaa oma pakoputki hyvällä virtauksella tai meidän valmistaa räätälöity pakoputki - verrattuna siihen, että on löydettävä pakojärjestelmä, joka toimii hyvin ja istuu samalla täydellisesti auton alle. Jos rakennat oman pakokaasun, voit tehdä sellaisen noin 4 000 Tanskan kruunulla ja rakennamme 3" pakoputket noin 8 000 Tanskan kruunulla koottuina.
    Pääputki - kutsutaan myös syöksyputkeksi, suosittelemme 3,5" jos mahdollista. Turboahdin luo turboleenit heti pakopuolen jälkeen ja tätä varten pakokaasulle pitää olla enemmän "tilaa".

    Universal Pakoputki – Suorituskykyiset pakokaasuosat rakentaaksesi oman pakokaasusi

    Syöksyputki ja pääputki – Rakennamme mielellämme syöksyputken sinun tai turbosarjaamme varten

    Räätälöidyt pakoputket - Valmistamme mittatilaustyönä valmistettuja pakoputkia monille automerkeille. Muun muassa. Porsche, BMW, Mercedes, VW, Audi jne.

    Polttoainejärjestelmä - Polttoainepumpun ja polttoainesuuttimien päivitys

    Kun päivität suuttimia, sinun on otettava huomioon, että joissakin vanhemmissa malleissa on erityyppiset suuttimet / erikokoiset O-renkaat. Yksi suuttimista on helppo irrottaa ja mitata halkaisija. Meillä on esimerkiksi 668 ml. suuttimet, jotka tuottavat jopa 550-600 hv. Tai 875 ml. suuttimet, jotka tuottavat jopa 750-825 hv. Molemmat bensiinisuuttimien tyypit ovat suuriohmisia suuttimia, ja niitä voidaan käyttää kaikentyyppisillä moottorin ohjauksilla.
    Jos aiot päivittää bensapumppua, suosittelemme aaltosäiliön asentamista - Imusäiliön ansiosta sinulla on aina bensanpaine, jopa pitkissä jyrkissä käännöksissä, joissa bensiini muuten normaalisti valuisi sivuun, eikä sillä ole mahdollisuutta imeä. bensiini. Meillä on esimerkiksi imusäiliö 2 kpl asennukseen. sisäiset bensapumput, tähän voidaan asentaa mitä tahansa kahdesta. GSS342 pumput, jotka tuottavat jopa 800 hv. tai 2kpl. AEM-pumput, jotka tuottavat jopa 1700 hv.

    Bensiinijärjestelmä - Täältä löydät kaiken hienoina osina bensiinijärjestelmien rakentamiseen

    Bensasuuttimet - Meillä on useita eri kokoisia ja erityyppisiä suuttimia

    Ylivirtaussäiliö - Todella hyvä tapa päivittää polttoainejärjestelmää

    An-liittimet - Käytetään asennettaessa ylipainesäiliötä ja ulkoisia bensiinipumppuja kierreliitännällä

    Bensiiniletku - Bensiini- ja öljyletkut - Valitse teräs- tai nailonvahvisteinen bensaletku

    Moottorin hallinta - Plug & Play ECU

    Oikea ratkaisu, kun tarvitset paljon tehoa moottorista, on ohjelmoitava moottorin ohjaus. ECU Master on luonut plug and play -ratkaisun, jossa saat sovittimen, joka asetetaan alkuperäisen moottorinhallintaliittimen ja ECU-päämoottorin hallinnan väliin. Ecu masterissa on monia toimintoja ja vaihtoehtoja, kuten huippuluokan moottorinohjaus - vain hinta on paljon alhaisempi.

    Ecu master engine management - Ohjelmoitava moottorinhallinta, jossa on paljon vaihtoehtoja

    Plug and play -sovitin RB26 - Sovitin ECU-masterille