Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    EMU BLACK - ECU master

    Valmistaja: ECU Master
    Kehittynyt ohjelmoitava moottorin ohjaus.
    SKU: 1.00145.05-BLACK

    Saatavuus 4 varastossa

    €1098,78 sis. verot
    i h

    ECU Black - EMU ECU -moottorin hallinta

    ECUmaster EMU BLACK on yleinen ohjelmoitava moottoriohjain, joka ohjaa bensiiniä ja sytytystä. Se on rakennettu hallitsemaan edistyneimmät ja monimutkaisimmat moottorityypit. EMU mustaa käytetään esimerkiksi moottoriurheilussa, moottoripyörissä, veneissä ja kilpa-autoissa.

    Tukee Drive by lankaa. Ohjausta päivitetään jatkuvasti, jotta se pystyy käsittelemään kehittyneempiä järjestelmiä.

    YLEISESTI:

    Käyttölämpötila-alue: AECQ100 Grade2 (-40 - + 105C)

    Käänteisen napaisuuden/oikosulkusuojaus: KYLLÄ (sisäänrakennettu)

    Käyttöjännite: 6-22V (transienttien kestävyys standardin ISO 7637 mukaan)

    Kotelo: IP 65, CNC-alumiinia, suunnittelija ECUMaster

    Mitat (mm) Paino (g): 150x72x31, 390

    Sähköliittimet: 1×24, 1×39 FCI-spesifikaatiot Automotive

    PC-tiedonsiirto: USB (Windows-ohjelmistopaketin kautta), sarja, CAN-Bus

    TULOSTOT:

    -8 suutinta (5A suojattu, matala puoli)

    -6 sytytys (15A nimellinen, suojattu, passiivisille tai aktiivisille keloille, jopa 12 sylinteriä hukkaan kipinässä)

    -6 lisälähtöä (5A suojattu, matala puoli)

    - 'Full Bridge' mitoitettu 7 ampeeriksi, voidaan käyttää erillisinä lähtöinä tai 2 x H-sillana

    -WBO-lämmitin: mitoitettu 5A (matala puoli)

    INPUTS:

    – 9 analogista tuloa, joiden resoluutio on 10 bittiä, 0-5 V (suojattu)

    – 2 EGT-tuloa (tyypin K termopari)

    – 2 nakutusanturin tuloa

    – Lambda-anturi: Bosch LSU 4.2, LSU 4.9 tai kapeakaistainen

    – 3 laukaisutuloa (kampiakseli, 2x nokka-akselia) Hall / VR (määritetty ohjelmistossa)

    – 1 ajoneuvon nopeusanturi (Hall / VR) (etu-/takapyörän nopeus tulossa pian)

    – 1 erillinen Flex Fuel Sensor -tulo

    – 3 kytkettyä tuloa (kytkettävä maahan)

    TUETUT ANTURIT:

    -Lämpötila: IAT, CLT, öljyn lämpötila, AC EVAP lämpötila, polttoaineen lämpötila etanolin pitoisuusanturin kautta

    -Paine: Öljy, polttoaine (määritellyt ominaisuudet), ilmanpaine (MAP/EMAP)

    -Lambda: LSU 4.2 (sulautettu ohjain), 4.9 (sulautettu ohjain), kapeakaistainen anturi tai ulkoinen ohjain

    - Taajuus: Ajoneuvon nopeusanturi (VR / HALL) Vaihteistoanturi (anturi tai laskenta)

    Sytytys:

    6 lähtökanavaa (passiiviset ja aktiiviset kelat – ohjelmisto määriteltävissä, jopa 12 sylinteriä hukkaan kipinässä)

    Tuetut liipaisimet: N-1, N-2, N-3, N + 1, Multitooth, Subaru-laukaisimet, laukaisu Nissan, Lotus Elise, Audi-liipaisu, Renault Clio Williams / Alpine, Colt 1.5CZT

    Sytytystaulukko: 2 pöytää 16×20 (kuorma x nopeus), resoluutio 0,5 astetta

    Sylinterikohtaiset sytytyskorjaukset: Kyllä

    Kelan viipymäkorjaus: KYLLÄ, ohjattu toiminto valittavissa suosituille keloille tai se voidaan asettaa käyttäjän asettamiin

    Lisäkorjausstrategiat: CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Tyhjäkäynti, Koputusanturi, LC, Pit rajoitin, ALS, Tasainen siirto, Ajastimet, Acc.rikastus

    POLTTOAINE:

    Injektorilähdöt: 8 korkeaimpedanssista injektoria (täysin peräkkäinen, jopa 12 puoliperäistä)

    Ruiskutuskulman säätö: 0-720 astetta

    Jännitteen latenssikorjaus: KYLLÄ, ohjattu toiminto suosituille sovelluksille, käyttäjän määriteltävissä

    Tankkausstrategiat: VE, joka perustuu "nopeustiheyteen" tai "Alpha N" -strategioihin, lisämuuntimilla

    Ilman täyttölämpötila: Perustuu IAT:iin ja CLT:hen

    VE-taulukot: kaksi 16×20 (kuorma x RPM), tarkkuus 0,1 %

    Yksittäisen sylinterin verhoilu: Kyllä

    Vaiheittainen injektio: Kyllä

    Lisäkorjausstrategiat: Happianturin korjaukset, EGT-korjaus (sylinteriä kohti), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, lämmittely, Nitrous, LC, ALS, ASE, polttoaineenpaine, kolhu, leanout-suoja

    Lambda-anturiin perustuva reaaliaikainen korjaus: Käyttää Lambda/AFR-kohdekarttaa

    KOPUTUSTUNNISTUS

    Kanavat: 2

    Taajuusalue: 1-20kHz, 3. asteen AAF

    Näytteenotto: Sytytystapahtumaohjattu, koputusikkuna

    Määriteltävissä olevat tapahtumat: sytytyksen hidastus, polttoaineen rikastaminen, kojelautavalo

    Säädettävä venttiilin ajoitus:

    Tuetut strategiat: VVTi, MIVEC, VANOS, Dual VANOS, AVCS

    Tuettujen muuttuvien nokkarien lukumäärä: 2

    Ohjausstrategiat: PID perustuu suljettuun silmukaan viittaamalla "CAM-kulmakohteeseen" (12 × 12)

    Tyhjäkäyntiohjaus:

    Ohjaustyypit: PWM-solenoidit (2,3 riviä), 'drive-by-wire', askelmoottorit (yksinapainen ja bi), sytytyskatkaisu, polttoaineen katkaisu

    Ohjausstrategiat: Avaa / Sulje silmukka, Sytytyksen muutos, Sytytyskatkos

    VE-korjaukset: Kyllä, Alpha-N

    Korjaukset: kuormitus (ilmastoinnin kytkin, jäähdytystuulettimen kuormitus) tai määriteltävissä olevat analogiset tulot

    DRIVE-BY-WIRE:

    Ohjausstrategiat: Kehittynyt 3D PID -algoritmi sekä staattisen kitkan kompensointi

    Tuetut e-kaasut: Kaikki DC-moottorit, jotka vaativat alle 6,5 A, 28 suosittua sähkökaasua tuettu DBW:n ohjatun toiminnon valikoissa

    'PPS-ominaisuuskartat': 3D-taulukot, jotka viittaavat käskettyyn VS:ään. todellinen kaasukulma ja kierrosluku, kuljettaja vaihdettavissa

    Alasvaihteen Blip-tuki: Kyllä

    Rally-tyylinen Antilag-tuki: Kyllä

    LUISTONESTO:

    Strategiat: Delta RPM, vaihteenkompensointi, F/R-pyörän nopeus (tulossa pian)

    Vääntömomentin vähentäminen: sytytysvirran katkaiseminen 3D-kartalla (16×20)

    Herkkyyssäätö: 10-asentoisella kiertokytkimellä

    TEHOSTA OHJAUSTA:

    "Boost ref" ja "target-tables": 2 sarjaa karttoja 10 × 10 (TPS vs RPM)

    Ohjausstrategiat: avoin / suljettu silmukka (PID-pohjainen)

    Korjaukset: Gear, VSS, IAT, EGT

    CAN-VÄYLÄ:

    CAN-standardi: 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps

    Tuetut protokollat: CAN ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM

    Tuetut ajoneuvoprotokollat: E46 BMW, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, R53 Mini Cooper, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST, EVO X (AYC-tuki) ja paljon muuta...

    MOOTTORIN SUOJAUS:

    Lambdasuoja: Moottorin suoja laihoissa olosuhteissa, turvallisuusstrategiat polttoaineen rikastamiseksi, osittainen kaasun sulkeminen ja ahtopaineen alentaminen

    Käyttäjän määrittämät kriittiset arvot antureille: Kyllä

    Näytetään virhe tai kriittinen arvo: Kyllä (käyttäjän määriteltävissä)

    Ylikuumenemissuoja: Kyllä (Oil Temp ja CLT), käyttäjän määriteltävissä, RPM-rajoitus

    Alhaisen öljynpaineen suojaus: Kyllä, käyttäjän määrittelemä, sammuta moottori tarvittaessa

    Suojaus alhainen polttoainepaine: Kyllä, delta polttoaineen paineen kompensointi, RPM-raja, sammuta moottori tarvittaessa

    Suojaus korkealle EGT:lle: Hälytys, sylinterikohtainen polttoainesäätö, tehostusraja

    FLEX FUEL:

    Etanolipitoisuuden mittaus: Kyllä

    Polttoaineen tiheyden kompensointi: Kyllä

    Sekoitus karttojen välillä: VE, IGN, Lambda / AFR, Boost, Cranking polttoaine, ASE, Warmup

    Polttoaineen lämpötila / PWM-korjaus: Kyllä

    URHEILU:

    ALS: 2 itsenäistä asetusta ALS, DBW-tuki

    Vaihdevalo: jokaiselle vaihteelle

    Käynnistyksen ohjaus: Kyllä

    Vaihteen leikkaus: Kyllä (avoin silmukka), DBW-blip-tuettu lähde: Kytkin, punnituskenno, CAN

    Kuopan rajoitin: Kyllä

    Rullauksenestokerros: Kyllä

    MUUT:

    Käyttämättömät injektorin lähdöt uudelleen Aux-lähdöiksi: Kyllä

    Tulo-/lähtötoiminnot: polttoainepumppu, jäähdyttimen tuulettimet, käynnistys/pysäytyspainike, typpioksiduuli, karttakytkentä, 3D PWM -lähdöt, ilmastointilaitteen kytkimen ohjaus, pääreleohjaus, nopeusmittari, kierroslukumittari ja muut...

    Salasanasuojaus: Kyllä, 2 ohjaustasoa

    Ajastimet: Polttoaine-, sytytys-, tehostusajastimet, joita ohjataan virtuaalilähdöillä

    Sarjaprotokolla kojetauluille: AIM, RaceTechnology

    Autotune: Kyllä

    Sisäänrakennettu oskilloskooppi: Kyllä

    Kirjautuminen: kirjaudu sisään reaaliajassa PC:lle, kirjaudu ulkoisiin loggereihin sarja- tai CAN:n avulla (esim. EDL-1 Ecumaster Data Logger)

    *
    *
    *