ECU MASTER - Klassinen

Valmistaja: ECU Master
Yleiskäyttöinen moottorin ohjaus erittäin laadukkaasti ja halvalla hinnalla.
SKU: 1.00145.03-EMU CLASSIC

Saatavuus 5 varastossa

6.195,00 (DKK) sis. verot
i h

ECU master - Classic

Olemme iloisia voidessamme julkistaa uuden ja parannetun version suositusta EMU-moottorin ohjausyksiköstämme: EMU Classicin.

Tavoitteenamme ECUMASTERilla on tarjota parhaat mahdolliset tuotteet edulliseen hintaan. Uusi EMU Classic on osoitus omistautumisestamme tälle tavoitteelle. Olemme parantaneet EMU:n suunnittelua asiakaspalautteen perusteella ja pitäneet hinnan samalla tasolla.

Tärkeimmät parannukset ovat seuraavat:

  • Parannetut sytytyslähdöt mahdollistavat useamman kuin yhden aktiivisen kelan käytön yhdessä lähdössä,
  • Erillinen +5V ulostulon säädin ulkoisille antureille,
  • Erittäin suojatut H-sillat (Stepper-lähdöt),
  • Galvaanisesti erotettu USB-portti,
  • Kompakti CNC-koneistettu, mustaksi anodisoitu kotelo (147x62x30 mm vs 155x120x45 mm)

Sekä EMU että EMU CLASSIC käyttävät samaa laiteohjelmistoa ja ohjelmistopakettia.

EMU Classic on suunniteltu käyttämään edistyneimpiä ja monimutkaisimpia tällä hetkellä saatavilla olevia moottoreita. EMU CLASSIC ohjaa polttoaineen syöttöä, sytytystä ja apujärjestelmiä 1-12-sylinterisissä moottoreissa, mukaan lukien ne, joissa on drive-by-wire-kaasut 1 ja VVT.

Mukautuva laiteohjelmisto tarkoittaa, että kaikkein hankalia kampilaukaisukuvioita voidaan käyttää, mikä mahdollistaa tulevien uusien, vielä julkaisemattomien kuvioiden varmistuksen. Se voi ohjata jopa 6 passiivista tai 12 älykelaa suoraan eikä vaadi ulkoista vahvistinta/tehomoduuleja tämän saavuttamiseksi. Kehittyneet drive-by-wire-strategiat tarjoavat laajan valikoiman kaasunsäätöä sekä edistyneen uskottavuuden (vika/virhe) tarkistuksen turvallisuuden takaamiseksi. EMU:ssa on enemmän sisäänrakennettua arvoa kuin missään muussa jälkimarkkinoiden ecussa. Se yhdistää helposti muiden erillisten hallintajärjestelmien toiminnallisuuden, jossa on useita tuloja ja lähtöjä. Toisin kuin monissa muissa ECU-järjestelmissä, EMU:ssa on sisäänrakennettu laajakaistainen lambda-sisääntulo (Bosch LSU 4.2 -anturit johdetaan suoraan), MAP-ohjausliitin (4 baarin MAP-anturi aluksella), 2 EGT-anturituloa ja tulo Flex Fuel -etanolisisältöanturin suoraa kytkemistä varten. . Kaikki tämä lisää joustavuutta, alentaa kustannuksia ja kumoaa muiden hallintajärjestelmien vaatiman ulkoisen tai täydentävän signaalinkäsittelyn ohjausjärjestelmän ja niihin liittyvän johdotuksen tarpeen. Kartan vaihto, laukaisuohjaus, adaptiivinen lambda-ohjaus, flex fuel ja pyörän luiston hallinta ovat monien saatavilla olevien ohjelmisto-ohjattavien vaihtoehtojen joukossa.

Lataa tiedostot

EMU-ohjelmistopaketti 1.2

Muutosloki

EMU käsikirja

EMU-ohjeet

USB-ohjain 2.12.24

Erittely

YLEISTÄ

Kotelon suojaus IP 60
Lämpötila-alue AECQ100 GRADE3 (-40 - +85 C)
Käänteinen akun suojaus Kyllä, sisäinen
Käyttöjännite 6-20V, häiriönsieto standardin ISO 7637 mukaan
Käyttövirta (ECU) < 0,5A
Koko (mm) 155x120x45
Paino (g) 500
Liittimet 2 x 24 FCI Automotive -liitintä
Viestintä USB (PC-asiakasohjelmistolla), sarja tai CAN

TUOTTEET

Injektorin lähdöt 6 suojattua lähtöä 5A, matala puoli
Sytytyslähdöt 6 lähtöä 7A (15A huippu) (passiivisia ja aktiivisia keloja tuettu)
Aux-lähdöt 6 suojattua lähtöä 5A, matala puoli
Stepper-lähdöt Täyssilta 0,8A asti, voidaan käyttää erillisinä lähtöinä
WBO lämmitin Suojattu matala puoli 5A asti
+5V 1
CAN-VÄYLÄ Kyllä, lisämoduulilla
Sarja Joo

INPUTS

Analogiset tulot 7, 10 bittiä, 0-5 V, 4 analogista lisätuloa CAN-moduulilla
EGT-tulot 2 K-tyypin lämpöparille
Koputusanturi 2
Happianturi LSU 4.2 tai kapeakaistainen
Trigger-tulot 3 (ensisijainen, 2 nokkaa) Hall / VR-ohjelmisto valittavissa
VSS 1 (Hall / VR)
Flex Fuel CAM#2:n tai VSS:n käyttö

ANTURIT

Lämpötila-anturit IAT, CLT, öljyn lämpötila (käyttäjän määrittelemä ominaisuus), AC haihdutuslämpötila
Paineanturi MAP, öljynpaine, polttoaineen paine (käyttäjän määrittelemä ominaisuus), AC-paineanturi
Happianturi LSU 4.2 (sisäänrakennettu ohjain), kapeakaistainen, ulkoiset WBO-ohjaimet
Nopeus Ajoneuvon nopeusanturi (VR/HALL), vaihteistotunnistin (anturi, laskettu)

POLTTOAINEET

Suuttimet Jopa 6 Hi Z -suutinta (peräkkäinen)
Akun kompensointi Käyttäjän määrittelemä ohjattu toiminto suosituille suuttimille
Tankkausstrategiat VE-pohjainen nopeustiheys, Alpha N
Ilman täyttölämpötila Perustuu IAT:iin ja CLT:hen
VE pöytä 2 pöytää 16×20 (kuorma x RPM), resoluutio 0,1 %
Yksittäinen sylinteriverhoilu Joo
Vaiheittainen injektio Joo
Lisäkorjaus EGT-korjaus (sylinteriä kohti), BARO, TPS vs MAP, TPS vs RPM, Lämmitys, Nitrous, LC, ALS, ASE, Polttoainepaine, Nakutusanturi
Lambdapohjainen reaaliaikainen korjaus Lambda/AFR-kohdetaulukon käyttö
Acc. / Hidastusrikastus Joo

Sytytys

Sytytyslähdöt 6 passiivisille ja aktiivisille keloille (ohjelmisto valittavissa)
Tuetut triggerit N-1, N-2, N-3, N+1, Multitooth, Subaru-laukaisimet, Nissan-liipaisin, Lotus Elise, Audi-liipaisin, Renault Clio Williams / Alpine, Colt 1.5CZ
Sytytyskulmataulukko 2 pöytää 16×20 (kuorma x RPM), resoluutio 0,5 astetta
Sylinterin viimeistelyä kohti Joo
Viiveajan akun kompensointi Käytetty määritelty, ohjattu toiminto suosituille keloille
Pariton neljän yhteensopivuus Sovelluksesta riippuvainen
Lisäkorjaus CLT, IAT, TPS vs MAP, Nitrous, Tyhjäkäynti, Nakutusanturi, LC, Pit rajoitin, ALS, Tasainen siirto, Ajastimet, Acc. rikastaminen

KOPUTUSTUNNISTUS

Kanavat 2
Resonanssitaajuusalue 1-20 kHz, 3. asteen AAF
Näytteenotto Sytytystapahtuma ajaa, koputtaa ikkunaa
Toiminnot Sytytyshidastus, polttoaineen rikastus, kojelaudan ilmaisin

JOTOKÄYNNIN SÄÄTÖ

Ohjaustyyppi PWM-solenoidit (2,3 johtoa), langallinen käyttö, askelmoottorit (bi- ja unipolaari), sytytyskatkos, polttoainekatkos
Ohjausstrategia Avaa/sulje silmukka, sytytyskulman säätö
VE korjaus Kyllä, Alpha-N:lle
Korjaukset AC-kytkin, jäähdytysnesteen tuuletin, analoginen tulo

TEHOSTA OHJAUSTA

Tehosta viite- ja kohdetaulukoita 2 sarjaa 16×20 (TPS vs RPM)
Ohjausstrategiat Avoin / suljettu silmukka (PID-pohjainen)
Korjaukset Vaihteet, VSS, IAT, EGT

AJO LANGALLA1

Ohjausstrategia Edistynyt 3D PID + staattisen kitkan kompensointi
Tuetut kaasut Kaikissa on tasavirtamoottori ja virrantarve alle 6 A Wizard 28 suositulle elektroniselle kaasulle
PPS-kaasun asennon ominaisuus 3D taulukot
STAY tuki Joo
ALS-tuki Joo

LUISTONESTO

TC-strategia Delta RPM, vaihteenkompensointi
Vääntömomentin vähennys Kipinäleikkaus 3D-pöydällä (16×20)
Herkkyyden säätö 10-asentoinen kiertokytkin

MUUTTUVA VENTTIILIN AJASTUS

Tuetut järjestelmät VVTi, MiVec, VANOS, Double Vanos
Nokka-akselien lukumäärä 2
Ohjausstrategia PID-pohjainen suljettu silmukka, CAM-kulmakohdetaulukot 12×12

FLEX FUEL

Etanolipitoisuuden mittaus Joo
Polttoaineen lämpötilan mittaus Joo
Taulukkosekoitus VE, IGN, Lambda/AFR, Boost, Käynnistyspolttoaine, ASE, Lämmitys
Polttoaineen lämpötilan PW korjaus Joo

URHEILU

ALS 2 itsenäistä ALS-asetusta, DBW-tuki
Vaihtovalo Vaihdevaloa kohti
Lähdön valvonta Joo
Vaihteen leikkaus Kyllä (avoin silmukka), DBW-blip-tuki Lähde: Kytkin, kuormituskenno, CAN
Kuopan rajoitin Joo
Rullaava anti-kerros Joo

MOOTTORIN SUOJAUS

Vikaturvalliset arvot kriittisille antureille Joo
Kojelauta ilmoittaa vioista Kyllä, käyttäjän määrittelemä
Moottorin ylikuumenemissuoja Kyllä, käyttäjän määrittelemä, RPM-rajoitus
Alhaisen öljynpaineen suojaus Kyllä, käyttäjän määrittelemä, sammutettu
Polttoaineen paineen suojaus Kyllä, polttoaineannoksen kompensointi, kierroslukuraja, moottori sammutettu
Korkea pakokaasun lämpötila Hälytys, sylinterikohtainen polttoainesäätö, tehostusraja

CAN BUS2

CAN-standardi 2.0A 125, 250, 500, 1000 kBps 11, 29 bittiä
Tuetut CAN Dashes 3 ECUMASTER, Motec M800 Set 1, Haltech E8 E11v2, Pectel SQ 6, AEM
Tuetut OEM CAN -virrat 3 BMW E46, Citroen C2, Mazda RX8, Ford ST, Polaris RZR, Mini Cooper R53, Fiat 500, Renault Clio, Lotus, Ford Fiesta, Ford ST

MUUTA

Käyttämättömiä injektiolähtöjä voidaan käyttää AUX-lähtöinä Joo
Käyttämättömiä sytytyslähdöt voidaan käyttää AUX-lähtöinä Vain joihinkin toimintoihin
Lähtötoiminnot Polttoainepumppu, jäähdytysnestepuhallin, parametriset lähdöt, typpipitoinen ohjaus, PWM 3D -taulukkolähtö, AC-kytkin, päärele, nopeusmittari, kierroslukumittari
Salasanasuojaus Kyllä, 2 tasoa
Tuntia Polttoaine, sytytys, tehostus, ajastimet ohjataan virtuaalilähdöillä
Sarjakojelaudan tuki AIM, RaceTechnology
Automaattinen viritys Joo
Sisäänrakennettu laukaisutähtäin Joo
Kirjaaminen Reaaliaikainen kirjautuminen PC-tietokoneeseen, kirjautuminen ulkoisiin loggereihin (sarja / CAN)

Tarvitaan 1 ulkoinen moduuli

2 Tarvitaan ulkoinen moduuli

3 Tuetut kanavat ovat sovelluskohtaisia

*
*
*