Hae
var returnUrl = webHelper.GetRawUrl(Context.Request);
All Categories
    Menu Close

    AEM-moottorin hallinta Nissanille - Plug and play

    Valmistaja: AEM
    AEM-moottorin hallinta. Series 2 Plug and Play EMS: 76 Pins M/T. 88-90 180SX CA18DET JPN, 88-90 Silvia CA18DET JPN, 94-96 Silvia SR20DET JPN

    Saatavuus Loppunut varastosta - jälkitilauksesta ja lähetetään, kun niitä on varastossa.

    €1570,94 sis. verot
    i h

    AEM-moottorin hallinta

    Series 2 Plug and Play EMS:

    76 nastaa M/T. 88-90 180SX CA18DET JPN, 88-90 Silvia CA18DET JPN, 94-96 Silvia SR20DET JPN

    Series 2 Plug & Play -moottorin hallintajärjestelmä
    AEM:n Series 2 EMS on täydellinen moottorin ohjausjärjestelmä, joka kytketään tehdasvaljaisiin ja käyttää tehtaan antureita. Tämä tarkoittaa, että sinun ei tarvitse vaihtaa mitään johtosarjan osia tai antureita, vaan kytke EMS johtosarjaan ja aloita viritys! Series 2 EMS:n avulla voit ohjata kaikkia SR20:n ominaisuuksia. Series 2 EMS tarjoaa täydellisen hallinnan helppokäyttöisestä käyttöliittymästä alkaen kierrosluvun rajoituksesta, ajoituksesta, erikokoisten suuttimien lisäämisestä, tehostuksen hallinnasta, typen ruiskutuksesta, jopa viiveenestosta ja yksittäisistä sylinterin polttoaine- ja ajoitussäädöistä.
    Lähdöt
    Injektorin lähdöt 6 Peak & Hold, 6 Saturated
    Kelan lähdöt 6
    Valittavissa suora käyttö tai 0-5V käämilähtö Joo
    Suora pistoke, ei vaadi jumpperijohtoja Joo
    Yleiskäyttöiset LS-lähdöt 12
    Yleiskäyttöiset HS-lähdöt 4
    Yksittäiset sylinterin sytytyssuojat Joo
    Yksittäisten sylinterien polttoainesäätimet Joo
    Tulot
    Liipaisutulot (Ref/Sync) 4
    Analogiset jännitetulot 18
    Konfiguroitavat analogiset/RTD/termisteritulot 4
    Vaihda tuloja 5
    Lambda-tulot 2x
    Koputusanturit 2
    Käyttäjän säädettävä nakutusanturin keskitaajuus Joo
    Viestintä
    USB-yhteydet Joo
    RS232-yhteydet Joo
    Mukana tietoliikennekaapelit Joo
    Mukana täysin käytössä oleva muokkaus-/lokiohjelmisto Joo
    CAN-väylällä varustettu Joo
    RS232-datavirran lähtö 19 ch
    CAN-datavirran lähtö 19 ch
    Kommunikoi AIM Dash/Dataggersin kanssa Joo
    Kommunikoi Racepak Dash/Dataggersin kanssa Joo
    Tiedonkeruu
    Sisäinen tiedonkeruu 1 Mt
    Suurin sisäinen kirjausnopeus (kanavaa kohti) 250 Hz
    PC-lokikirjaus Joo
    Tietojen analysointi AEMLogilla Joo
    Toiminnot ja ominaisuudet
    Kaikki kanavat/kartat/viritysvaihtoehdot avattu Joo
    Tehosta ohjausta Joo
    Nopeuteen perustuva tehostustavoite Joo
    Vaiheittainen injektio Joo
    Maanopeuden rajoitus Joo
    Kiihtyvyysnopeuden hallinta Joo
    Ylivuototehostin (anti-lag) Joo
    Vaihteenvaihdon sytytyskatkos (vaihde-ilman nostoa) Joo
    Salasanalla suojatut kalibroinnit Joo
    Polttoaine ja sytytysvirran rajoittimet Joo
    "In cockpit" maailmanlaajuinen polttoaineen säätömahdollisuus Joo
    Vaihteesta riippuva vaihdevalo Joo
    Höyrystys/Purge-toiminto Joo
    DC-moottorin ohjaus 2 Ch
    Ohjelmistomääritettävät "virtuaaliset" kytkintulot 2
    EGT-pohjaiset polttoainesäätimet Joo
    Tehostuksen enimmäisraja Ei mitään
    Fyysiset mitat
    Pituus 192 mm
    Leveys 150 mm
    Korkeus 37 mm
    Suorittaa loppuun Musta Anodisoitu
    Tämä tuote sopii seuraaviin ajoneuvoihin:

    • 1993-1996 Nissan 240SX vaihdettu SR20 2.0L Turbolla
    • 1990-1995 Nissan 300ZX 3.0L V6 Twin Turbo
    • 1990-1995 Nissan 300ZX 3.0L V6
    • 1992-1994 Nissan Maxima 3.0L V6
    • 1989-1994 Nissan Skyline RB20DET 2.0L Turbo
    • 1989-1998 Nissan Skyline RB26DETT 2,6L turbo
    • 1994-1998 Nissan Skyline R33 RB26DETT 2.6L Turbo

    *
    *
    *